14 juli 2009

Orange


Nu blommar ringblommorna så fint. De har just påbörjat sin blomning och kommer att visa sin prakt under lång tid framåt. Jag har den på lite olika ställen i trädgården och i en del av trädgårdslandet. Blomman är så tacksam för den kräver nästan ingen skötsel. Den självsår sig varje höst och blommar rikligt året därpå.

Latte muggen fick vara med, trots att den inte tillhör de nya produkterna i mitt sortiment. De står i utförsäljningsrummet i min butik i Faringe. Där kommer de stå tills de är slutsålda, sedan blir det inga fler.

Eftersom jag älskar att ta fram nya produkter, måste jag fasa ut en del äldre modeller. Då får de sin placering i utförsäljningsrummet en tid, tills någon kommer och tar hand om dem. På så sätt får jag alltid plats för de nya jag vill visa och alla blir nöjda och glada.

2 kommentarer:

Karin Wijk sa...

Blommor som är lättskötta och färglada som ringblommor gillar jag mycket. Snyggt med blombilden följt av de fina muggarna. Naturen har mycket att bjuda på när det kommer till inspiration. / Trevlig kväll!

åsa - hello sugar! sa...

härlig serie med färger du gör! jättefina muggar även om de inte tillhör ditt nya sortiment.

jag har faktiskt aldrig jobbat i andra material än sugarpaste men det vore väldigt kul att testa att jobba med lera någon gång. :)