08 juli 2012

Sommar i rabatterna


Blompinnarna finns på Öster om ån i Uppsala, Hantverket i Öregrund och i verkstadsbutiken i Faringe. Jag håller verkstadsbutiken öppen så mycket jag kan i sommar.

Mitt årliga öppet hus i verkstaden blir något alldeles extra denna gång. Den 25 aug när det skymmer kl 19-21 visar jag "Ljuspunkter". Utställningen fortsätter den 26 aug då i dagsljus kl 11-16. Jag erbjuder som vanligt fina rabatter på all keramik.Välkomna då!

höstens helgkurs finns det fortfarande några platser kvar. Helgen den 1 & 2 sept kl 9-16.

4 kommentarer:

Pia sa...

Hoppas det finns pinnar kvar när jag kommer. De är så fina. :) Kram!

Nicole sa...

Åh vad fina blompinnar. Såg dem som en liten bild på en blogg som länkat till din, trodde först att det var en rabbat med pärlhyacinter.

Paula sa...

Verkligen vackra! Jag tycker du använder så härliga glasyrer!

Kvisler sa...

Nu april 2021 en fråga: finns det fortfarande blompinnar hos Öster om ån?